mzone

Digitalno oglaševanje – kaj ne deluje?

digitalno oglaševanje

Da bi bili na področju digitalnega oglaševanja zares uspešni in učinkoviti, moramo najprej vedeti, kateri digitalni oglasi oziroma oglasni formati sploh delujejo in česa uporabniki spleta zares ne marajo. Slednjim se seveda velja izogibati, saj lahko z vsiljivimi in nezaželenimi oglasi na spletu nekemu podjetju, izdelku ali blagovni znamki naredimo več škode, kakor koristi. Včasih…

Zakaj oglaševati na Facebooku?

Fb

Facebook oglaševanje postaja vse pomembnejši del oglaševanja na spletu. Cilj tovrstnega oglaševanja je povečanje števila oboževalcev na Facebook strani podjetja, prav tako pa se s tem oglaševanjem želi povečati vpletenost oboževalcev/potencialnih kupcev v delovanje podjetja. Gre za engagement  – torej všečke, komentarje, delitve strani itd. S Facebook oglaševanjem lahko podjetje poveča doseg tistih, katere dosežejo…

SEO metode

optimizacija

Optimizacija strani pomeni metode in tehnike, s katerimi skušamo izboljšati pozicijo spletne strani, da bi se uvrstila čim višje med prikazanimi zadetki. Cilj takšnih metod je uvrstitev spletne strani na prvo stran prikazanih rezultatov. Za doseganje tega se strokovnjaki poslužujejo različnih dovoljenih metod. Poglejmo, katerih! Povečanje vidljivosti To je mogoče dosegati s številnimi tehnikami. Med…

Spletno video oglaševanje

Prenosni računalnik

Spletno video oglaševanje je po oceni mnogih strokovnjakov prihodnost oglaševanja nasploh. Kaj to pomeni za televizijske oglase in kam nas video oglaševanje na spletu lahko vodi v prihodnje? Spletnega video oglaševanje ne gre razumeti kot grožnjo klasičnemu televizijskemu oglaševanju, temveč je oboje bolje razumeti v smislu dopolnjevanja in združitve. V nekaterih primerih je npr. moč…

© 23. 07. 2017 - mzone. Oglaševanje.