mzone

Digitalno oglaševanje – kaj ne deluje?

digitalno oglaševanje

Da bi bili na področju digitalnega oglaševanja zares uspešni in učinkoviti, moramo najprej vedeti, kateri digitalni oglasi oziroma oglasni formati sploh delujejo in česa uporabniki spleta zares ne marajo. Slednjim se seveda velja izogibati, saj lahko z vsiljivimi in nezaželenimi oglasi na spletu nekemu podjetju, izdelku ali blagovni znamki naredimo več škode, kakor koristi. Včasih…

Zakaj oglaševati na Facebooku?

Fb

Facebook oglaševanje postaja vse pomembnejši del oglaševanja na spletu. Cilj tovrstnega oglaševanja je povečanje števila oboževalcev na Facebook strani podjetja, prav tako pa se s tem oglaševanjem želi povečati vpletenost oboževalcev/potencialnih kupcev v delovanje podjetja. Gre za engagement  – torej všečke, komentarje, delitve strani itd. S Facebook oglaševanjem lahko podjetje poveča doseg tistih, katere dosežejo…

Poceni gostovanje

Strežniki

Gostovanje spletne strani je eden izmed tistih stroškov, na katere mora računati vsak resen posel. Prisotnost na spletu in lastna spletna stran podjetja sta namreč osnova za poslovno uspešnost. Glede na to, da je ponudnikov spletnega gostovanja res veliko in želijo biti kar se da konkurenčni, lahko z nekaj truda in iskanja pravega paketa gostovanja,…

Cena in kvaliteta spletnega gostovanja

Možiček s ključem

»Ni vse zlato, kar se sveti« in »malo denarja, malo muzike« sta pregovora, ki se v življenju precej pogosto potrdita. Ljudje smo pač taki, da nas na hitro zna zavesti nizka cena ali razni popusti in akcije, le redkoma pa so storitve in izdelki, ki jih na ta način kupimo, zares kvalitetni in v celoti…

© 19. 09. 2017 - mzone. Oglaševanje.