Zakaj oglaševati na Facebooku?
| Članek je bil prebran 2.214 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Facebook oglaševanje postaja vse pomembnejši del oglaševanja na spletu. Cilj tovrstnega oglaševanja je povečanje števila oboževalcev na Facebook strani podjetja, prav tako pa se s tem oglaševanjem želi povečati vpletenost oboževalcev/potencialnih kupcev v delovanje podjetja. Gre za engagement  – torej všečke, komentarje, delitve strani itd. S Facebook oglaševanjem lahko podjetje poveča doseg tistih, katere dosežejo s svojimi objavami. Preko tega digitalnega kanala lahko potencialne kupce povabite na spletno stran in jih morebiti prepričate v nakup vaših izdelkov ali storitev. Facebook sicer še zdaleč ni namenjen golemu oglaševanju, ampak je njegov namen zabavna interakcija s sledilci, ki pogosto vodi k lojalnosti le-teh določeni blagovni znamki.

FbFacebook je ena izmed najbolj obiskanih spletnih strani na svetu. V Sloveniji naj bi imelo odprt FB profil okoli 850.000 uporabnikov v starosti med 13 in 65 ali več let. V določenem smislu lahko FB oglaševanje primerjamo televizijskemu oglaševanju oziroma kateremu izmed oblik klasičnega oglaševanja. Tudi pri Facebooku gre v prvi vrsti za to, da ustvari zanimanje. Zanimanje pa lahko zaneti pri točno določenih ciljnih skupinah sledilcev, kar pomeni, da je posredno Facebook oglaševanje izjemno uspešno tudi, ko gre za direktno povečanje prodaje izdelkov ali storitev nekega podjetja.

Kako oglaševati na Facebooku?

Na Facebooku je mogoče oglaševati preko dveh modelov oglaševanja:

Pri tem je mogoče na Facebooku oglaševati zunanjo spletno stran, mobilno aplikacijo, Facebook aplikacijo ali pa Facebook stran.  Cena za Facebook oglaševanje je v veliki meri odvisna od velikosti ciljne skupine, ki jo izberemo in od uspešnosti oglasne kreative.  Tako se cene za novega oboževalca gibljejo od 0,01 evra naprej, cene na klik enako od 0,01 evra naprej, isto pa velja tudi za cene za ogled. V vsakem primeru se investicija podjetja v komunikacijo s sledilci lahko hitro povrne, saj si je preko tega socialnega omrežja mogoče ustvariti bazo lojalnih kupcev, ki soustvarjajo blagovno znamko.

© 20. 04. 2024 - mzone. Oglaševanje.