Spletno oglaševanje je mala malica – če se ga lotite pravilno!
| Članek je bil prebran 1.446 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Spletno oglaševanje je danes že stalnica na področju oglaševanja, saj se delež sredstev, ki ga blagovne znamke namenjajo temu delu oglaševanja, veča iz leta v leto. Tudi v prihodnje naj bi se ta rast nadaljevala, še zlasti, če gre verjeti napovedim, da bo mobilno oglaševanje zasenčilo vse druge kanale oziroma medije oglaševanja. Vendar pa zaenkrat tudi ostala področja štejejo in zdi se, da imajo uspeh le tiste blagovne znamke, ki znajo premišljeno kombinirati različne strategije in oglaševalske kanale.

W3B mediaKaj vse sodi pod spletno oglaševanje?

Spletno oglaševanje je zelo širok pojem, zato vanj sodi veliko različnih storitev. Spletno oglaševanje tako pokriva:

Kaj na področju spletnega oglaševanja zares deluje?

Kot že rečeno, je pri spletnem oglaševanju najpomembnejša strategija in pravilna kombinacija različnih metod. Pomembno je že v začetku zastaviti cilje oglaševanja, nato pa tekom kampanje ves čas izvajati meritve, kar je na področju spletnega oglaševanja relativno enostavno. Na podlagi takšnih natančnih meritev namreč lahko ugotovimo, ali nekaj deluje ali pa smo z neko oglaševalsko akcijo brcnili v temo. Tekom kampanje lahko pravočasno naredimo ustrezne popravke in poskrbimo, da se naročniku investicija povrne. V zadnjem času oglaševalci govorijo predvsem od vsebinskem marketingu. Ta naj bi po določenih raziskavah že prehiteval spletno oglaševanje. Pri digitalnem marketingu gre namreč za ustvarjanje in deljenje kvalitetne vsebine, namen česar je definirano ciljno skupino spodbuditi k določeni akciji, ki je v korist blagovne znamke (donacija, nakup, ipd.). Kot je opaziti, je na prvem mestu vsebina, ki mora biti zares kakovostna, da pritegne uporabnike, medtem ko vsiljive oziroma neposredne prodaje uporabniki ne občutijo. To dela vsebinski marketing poseben, saj v prvi vrsti ne prodaja, ampak izobražuje. Uporabniki namreč na tak način pridejo v stik z raznimi novimi informacijami in koristnimi nasveti, ki jim olajšajo nakupno odločitev. Na ta način pa blagovna znamka istočasno povečuje zaupanje in lojalnost.

Vsebinsko trženje ima tako vse večjo veljavo. Razvil se je kot odziv na potrebe trga in uporabnikov, ki so bili zasičeni z oglasi tipa »kupi«. Pri nas se vsebinskega marketinga blagovne znamke še vedno premalo poslužujejo, so pa tu svetle izjeme, ki na primerih dobrih praks lahko pokažejo, zakaj vsebinski marketing postaja vse bolj pomemben. Takšna svetla izjema je W3B media – mreža vsebinskih portalov, ki so nastali v duhu vsebinskega marketinga. Gre za 15 vsebinsko usmerjenih portalov, ki imajo svoj krog bralcev oziroma uporabnikov, ki se nanje vračajo zaradi dobre vsebine in koristnih informacij. Za blagovne znamke to pomeni idealno ciljno skupino, ki že obiskuje tak portal in ga redno spremlja, zato takšnega vsebinskega portala ni težko izkoristiti v namene vsebinskega marketinga. Tako W3B media pomeni izobraževalne, neagresivne in koristne vsebine, zbrane na 15 portalih, ki imajo velik doseg in širok krog bralcev.

© 25. 04. 2024 - mzone. Oglaševanje.