Kreativno in učinkovito spletno oglaševanje
| Članek je bil prebran 2.402 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Spletni marketing je danes vsekakor v porastu. Poslužujejo se ga manjša, srednje velika in večja podjetja, ki ne podcenjujejo svoje prisotnosti na svetovnem spletu in se zavedajo, da danes že večina svetovnega prebivalstva »googla«. V ta namen je oglaševalcem pri Googlu na voljo Google Adwords oglaševanje – gre za inovativno, kreativno in učinkovito oglaševanje, ki veča vašo prepoznavnost in realizacijo spletnih nakupov.

Žival, ki obkroža svetNajpogosteje se podjetja odločajo za Googlovo oglaševanje na klik (PPC). Pri tem gre gotovo za enega izmed najučinkovitejših načinov spletnega oglaševanja. Za podjetja to pomeni predvsem strogo racionalizacijo oglaševalskih stroškov – podjetje namreč plača le klike na oglas. Hkrati pa so takšni oglasi tudi izjemno efektivni – prikazujejo se namreč le tistim, ki iščejo izdelke oziroma storitve vašega podjetja. Gre torej za optimalno doseganje ciljen skupine s kar se da nizkimi stroški oglaševanja. Blagovne znamke si na ta način pridobivajo zveste kupce, hkrati pa z oglaševanjem na klik podjetja z lahkoto obvladujejo stroške same kampanje. Pri dobrem in učinkovitem oglaševanju z Google Adwords je najpomembnejši element naslov oglasa. To pomeni, da mora uporabnika spleta pritegniti, ostati mora v naših mislih, skratka imeti mora neko dodano vrednost. Najpomembneje pa je, da nas naslov spodbudi k akciji (»Call to action«). Oglas mora že z naslovom sporočati drznost in kreativnost, oglas pa mora izstopati iz sivega povprečja ostalih prikazanih oglasov vaše konkurence. Potencialne kupce morate tako že v nekaj besedah prepričati, da bodo s preprostim klikom na vaš oglas prišli do informacij, ki jih v danem trenutku zanimajo. V oglas je dobro vključiti tudi relevantne ključne besede, s katerimi povečamo možnost za več klikov na sam oglas.

Oglase je potrebno tudi testirati – to je mogoče, če pripravimo več različnih oglasov, nato pa spremljamo statistiko in odzive nanje. Izmed pripravljenih oglasov lahko nato izberemo »zmagovalca«, še vedno pa lahko poleg postavljenega oglasa nadaljujemo s testiranjem in optimizacijo, da bi ustvarili še boljši in učinkovitejši oglas.

© 26. 04. 2024 - mzone. Oglaševanje.