Uspešnost Google remarketinga
| Članek je bil prebran 2.338 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Google Adwords igra v svetu digitalnega oglaševanja pomembno vlogo. Ena izmed najbolj odmevnih možnosti, ki jih Google Adwords ponuja oglaševalcem, pa je gotovo remarketing. Namen Google remarketinga oziroma ponovnega marketinga je doseganje vseh tistih potencialnih strank, ki so za vašo ponudbo že izkazale zanimanje, niso pa opravile končnega nakupa samega izdelka. Remarketing se je že izkazal kot odličen način, s katerim lahko znatno povečate ROI (return on investement), saj vam ponovno trženje omogoča natančno ciljanje potencialnih kupcev.

RemarketingRemarketing torej ponuja do sedaj še ne-slutene možnosti. Tako je na primer mogoče oblikovati kreativne strategije in kampanje, ko oblikujete specifične ciljne skupine uporabnikov, ki so že obiskali vaše spletno mesto. Tako lahko na primer ponovno oglašujete vsem tistim, ki so določen izdelek že »odložili« v svojo nakupovalno košarico, potem pa nakupa niso zaključili, zaradi katerega izmed mnogih možnih razlogov. Takšne obiskovalce vašega spletnega mesta lahko ponovno pritegnete na vašo spletno stran, če jim med njihovim brskanjem po drugih spletnih mestih ponujate izjemno učinkovite in ciljne oglase, za katere se bo zdelo, da so narejeni izključno zanje. In največja genialnost remarketinga je, da tudi so narejeni po meri posameznega uporabnika.

Remarketing torej omogoča povečanje prodaje, seveda pa se da z njim izjemno povečati tudi samo prepoznavnost blagovne znamke. Bolj natančno opredelimo oziroma določimo ciljno skupino, bolj bodo oglasi zadeli v polno. Remarketing oglaševalcem omogoča določanje interesnih in demografskih posebnosti oziroma lastnosti ciljnih skupin uporabnikov. Pri določanju teh karakteristik je potrebno biti pozoren le na eno – da ciljne skupine ne opredelimo pretirano natančno, saj se lahko zgodi, da je potem krog ciljnih uporabnikov izjemno majhen.

© 25. 04. 2024 - mzone. Oglaševanje.